Good Luck Kisses

Good Luck Kisses Musyc

Resenhas - Good Luck Kisses

ravenz 30/04/2023

Nho nho nho
Eh taaao confort ?? coisinha mais fofinha que deixa o coração quentinho???? a leitura é muito fácil e o inglês é bem simples

fvstjames 07/10/2023

Eram só beijos de boa sorte e um copo de água e eu passaria o ano!!
Peguei essa fanfic para ler, só por distração e não acreditava que ela poderia ser tão linda em tão poucas páginas.

leve, simples, fofo... para mim essa é uma das melhores fanfics dramione da história!!

Jessica1248 06/06/2023

"Good luck, Hermione." ??
""It's ridiculous and antiquated."
"It's tradition. Each captain gets a good luck kiss from another house. It doesn't even have to be much of a kiss. I don't see why you're so fussed about it. It's not as if you put your name in."

"I'm not the sort that gets voted Yule Queen," Hermione continued after a moment. "That goes to other people. Tall, blond, athletic, popular."
"You know that describes me," Draco said. "Maybe I'll get Yule Queen. Bet Zabini voted for me."

Draco smiled and pulled her into the circle of his arms. He leaned down and kissed her, a brush of lips as light as the snowflakes drifting around them. "Good luck, Hermione."

Cicin 04/11/2023

Aí eu amo meu Dramione, foi uma leitura tão rápida e fofa, adorei essa fanfic, estava precisando ler uma fic assim!!!